Säkra i samarbete med Svensk Fastighetsförmedling

Säkra Västerås vann upphandlingen om personförsäkringar och pensionslösningar när Svensk Fastighetsförmedling tog ett omtag för att utveckla sina medarbetares behov av pensionslösningar.

–  Vi gillar företaget och att de verkligen vill investera i trygga medarbetare. Vi har stora ambitioner för hur vi ska bidra till att Svensk Fastighetsförmedling blir en än mer attraktiv och uppskattad arbetsgivare, säger Robert Strand på Säkra i Västerås.

Upphandlingen omfattar Svensk Fastighetsförmedlings huvudkontor och är tillgänglig för de 230 bobutikerna runt om i landet.

Robert Strand och Mattias Carlsson från Säkra i Västerås har lagt stora resurser på att anpassa erbjudandet till de speciella behoven i mäklarbranschen och gläds åt att lösningarna tagits emot så positivt:

–  Vi är mycket glada över att ha fått det här förtroendet och ser fram emot att starta samarbetet med Svensk Fastighetsförmedling. Vi har liknande organisatoriska uppbyggnader, vilket gör den ömsesidiga förståelsen stor och ger förutsättningar för ett framgångsrikt samarbete.

Ulli Söderberg, ekonomichef på Svensk Fastighetsförmedling kommenterar det framtida samarbetet:

–  Vi är glada att kunna presentera Säkra i Västerås som vår nya samarbetspartner. Viktiga kriterier i upphandlingen har varit leverantörens bedömda förmåga att få så många som möjligt av Svensk Fastighetsförmedlings franchisetagare att ansluta sig till försäkringslösningen, samt konkurrenskraftigt pris och låga avgifter på produkterna. Säkra ska bidra till att vi blir branschens mest attraktiva arbetsgivare.

Robert Strand
070-798 45 95

Mattias Carlsson
0760-50 10 06

Ulli Söderberg
08-505 358 32

Certifierade enligt lagkrav

Säkras försäkringsförmedlare och finansiella rådgivare är godkända av Finansinspektionen och registrerade hos Bolagsverket.

Branschfakta

I Sverige finns det ca 200 försäkringsbolag och 1000 förmedlarbolag. Säkra är en av branschens största försäkringsförmedlarkedjor.

Kundservice

För oss på Säkra är det viktigt att ha nöjda kunder. Är du missnöjd med den service du fått, kontakta det Säkrakontor där du är kund.